3 januari 2011

Välkommen till Karolinas salong!

”Welcome to six years ago!” Marc St. James på modemagasinet MODE går iväg, vänder sig om, ser Betty Suarez i ögonen och fortsätter:
”That was uncalled for... Welcome to TWO years ago!” Han går nöjd därifrån, kvar finns Betty och ett tangentbord. Huvudkaraktären i tv-serien Ugly Betty har precis startat en blogg när det inte längre är trendigt.

Liksom Betty har jag nu en egen blogg. Jag kan skriva vad jag vill i den. Jag vill att du ska bli glad av att läsa den. Jag blir jätteglad – och lite förvånad och mallig – om du kommer tillbaka och läser den igen.

Ja, det är några år efter den stora hypen. Men det är okej! Känns härligt retro.

Här kan du se klippet från Ugly Betty:
Betty startar en blogg
Källa: New York Magazine, Video

6 kommentarer:

Alexandra sa...

HURRA vad härligt! Ser fram emot att få följa vad som händer på Karolinas salong. Mer Karro åt folket!

Stina sa...

Wow, precis vad man behöver!

mireille sa...

Jipee! Nu kan jag njuta av Karro i fina doser!!

Annchristine eklund sa...

Hurra, vad glad jag blir av detta. Det ska njutas som en fin chokladpralin varje gång det finns nåt nytt att läsa.

Maria sa...

Vad kul att du skaffat en blogg, om det är någon som behöver en sån så är det du! Det verkar alltid hända så mycket spännande saker runt dig och du berättar allt på ett så intressant och finurligt sätt.
Det ska bli spännande att följa dina äventyr i storstadens sus och dus =)

Jocke sa...

Gillar, gillar, gillar!